TĄ STONE ODWIEDZIŁO

czwartek, 1 marca 2012


Jeśli już mam umrzeć to chcę utopić się w Twoich oczach, stracić oddech od Twoich pocałunków, albo kochać się z Tobą do nieprzytomności. ;*

chcąc nie chcąc chcę do Ciebie ;*

Od kiedy Cię zobaczyłam, świat stał się bardziej bueno ;*


apsik! czuję miłość. ma ktoś chusteczkę?

jarasz mnie i wku_wiasz jednocześnie. gdzie tu logika?

nie urodziłam się jako wredna suk*, kiedyś byłam całkiem sympatyczna, ale ludzie dali mi powody, abym się zmieniła.

Cześć, wyjdziesz?- nie bo oglądam "Trudne Sprawy ".- Jak ja ci zaraz zrobie " Trudne Sprawy"  to zaraz będziesz pytać " Dlaczego ja ?  "

cholerny ucisk w klatce piersiowej, smutne oczy, udawany uśmiech, powracające uczucie zagubienia i bezradności, znasz to?

gdyby frajerstwo dodawało skrzydeł, dawno już byś odleciał.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz