TĄ STONE ODWIEDZIŁO

piątek, 4 listopada 2011

A teraz dla odmiany,  teksty z piosenek które uwielbiaaam.


Tokar - Gdy mnie zabraknie.♥ 


Więc gdy nagle mnie zabraknie, pamiętajcie już zawsze,
Że wasz płomień w moim sercu, będzie dawał światło jasne,
Że wszystkie Wasze mordy kocham ponad życie własne,
Dziękuję wam za wszystko, za wszystko przepraszam strasznie.



Grubson - na szczycie. ♥ 


Jestem tego pewny, w głębi duszy o tym wiem,
Że gdzieś na szczycie góry, wszyscy razem spotkamy się.
Mimo świata który, kocha i rani nas dzień w dzień,
Gdzieś na szczycie góry, wszyscy razem spotkamy się.



Sylwia Grzeszczak - Bajka.  ♥ 



To już siódmy las, siedem rwących rzek
Za tym wszystkim już bajka zacznie się
Napiszemy ją dla kolejnych par
Jako dowód na nieśmiertelny czar



Paula ft. Władek - eksplozja uczuć.   



Lubie twój uśmiech, wzrok, dotyk, styl bycia
to wszystko jest przecież częścią mego życia.



Maleo Reggae Rockers - Alibi.   ♥ 



Nie będę tłumaczył się jak winny ktoś co złego w tym ze kocham cie?
Mam alibi co dzień pytają co chcesz co złego w tym jest



Ania Wyszkoni - Czy ten pan i pani ?  ♥ 



Czy ten pan i pani są w sobie zakochani?
Czy ta pani tego pana chce?
Bóg całować każe i prowadzi przed ołtarze
Lecz naprawdę nie wiesz jak tam jest



Mezo- kryzys. ♥   



Kiedy zaczęliśmy się tylko mijać w biegu
I powiało mrozem jakby to był biegun śniegu
Pomyślałem - nie obędzie się bez rozlewu gniewu
Nasz egoizm, to wszystko dzięki niemu



Mezo - zemsta.    
 

Twoje oczy już nigdy się nie przyśnią
Cienka linia między miłością i nienawiścią
 Dziś mam wszystko, mogę wszystko

A żyje tylko zemstą jak Monte Christo



Raggafaya - Cała sala.    



Cała sala machajcie rękami 
to reggae,  ragga,
dancehall  i jamming.


Tłoku ft. Jula - Nadal kocham.  ♥  stare ale jaree!   ♥ 



Idziemy razem przez park, trzymamy za ręce
Oddycham dzięki Niej bo jest dla mnie tlenem
Upajam się bez końca ponieważ nie znam granic
Jest dla mnie wszystkim, świat dziś mógłby się zawalić




No więc to tylee na dziś. ; 3  hymm dzisiaj były polscy wykonawcy ♥  następnym razem może być

ktoś inny   myśle że to świetny pomysł, i mam nadzieję że wam również 
ten pomysł się spodobał. ;)  ;* 

1 komentarz: