TĄ STONE ODWIEDZIŁO

wtorek, 18 grudnia 2012

Chciała bym, aby moje życie wyglądało  tak jak kiedyś. Żebym znowu była małą dziewczynką, która wciąż zapominała ile ma lat. Cieszyła się każdym nowym dniem i nie mogłam się jego doczekać. Jako małe dziecko, nie przejmowałam się tym co będzie jutro,  żyłam  po prostu chwilą. Najmniejsze drobiazgi umiały wywołać ogromny uśmiech na mej twarzy. Pamiętam ten jeden dzień   którego nie mogłam się zawsze doczekać. Były to moje urodziny. Pamiętam jak wspominam te dni, kiedy  dmuchając świeczki, oczy mi sie cieszyły, a  w sercu było tak ciepło. Dzisiaj te świeto mnie nawet nie cieszy. Czuje że z każdym rokiem moja paleta barw  traci swój kolor, wszystkie odcienie tęczy blakną pozostawiając wyschnięte szczęście, które jeszcze tak nie dawno było ze mną.. / K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz